Csorba Csillag

Csorba Csillag ír. Verset ír, naplót ír, őrültségeket ír, gondolatokat ír... Művészi káoszban éli világát, felforgat és újra épít, absztrakt és valósághű egyben, és virtuális megvalósulásának újból és újból hangot ad. (A blogban található írások szerzője: Fábián Franciska)

szavak

alkotni (27) állapot (14) álom (17) boldog (11) boldogság (34) bűn (10) cica (13) csoda (9) dal (14) drog (8) egyedül (15) éhség (11) élet (85) életérzés (33) elpusztítás (12) ember (12) emlék (22) én (10) érzelem (15) érzés (26) észrevenni (13) Fábián Franciska (18) fájdalom (29) fájni fog (8) felismerés (25) fény (16) filozófia (17) gondolat (50) gondolkodni (17) halál (25) halott (9) hiányzik (8) hit (11) hullám (11) humor (12) idő (23) isten (23) itt és most (12) játék (15) jövő (12) káosz (13) képzelet (9) komoly (10) látszólag (9) lélek (27) lélektan (11) macska (11) megfigyelés (24) mese (8) most (21) múlt (13) munka (13) művészet (11) nemzeti (8) őrült (21) őszinteség (22) pénz (9) salföld (8) sírni (8) szabadság (10) szende tünde (21) szenvedély (16) szerelem (46) szeretet (33) szex (10) szivárvány (11) szokatlan (8) szomorú (20) szomorúság (12) tanulni (8) társadalom (18) tél (9) tipikus (10) tündér (8) utazás (14) üzenet (10) vágy (25) valóság (15) várakozás (14) várni (8) vers (135) Vers (12) versike (15) világ (8) virág (13) zene (13) Címkefelhő

Egyegetrengetőenfontoskérdésmegvitatása

2009.02.21. 10:31 csorbacsillag

Milyen színű a szemem?

Előre szólok aki unatkozik már most kapcsoljon másik adóra, amúgy remélem mindenki érezni fogja ennek a dolognaka rendkívüli fontosságát! Eszméletlen fontosságát! Ez egy életre szóló dilemma mindenbizonnyal. Szóval milyen színű is?

Barna. Ez idáig rendben is volna. Teljesen ki voltam ezzel az állásponttal békűlve, mindaddig míg...

A kis biológus jelölt lánynak volt szerencséje genetikát tanulni. Na igen. Persze most ez rendkívűl unalmas téma lenne, ha részletezném a dolog "tudományos" oldalát, na de ha már itt vagyunk... A sötét a domináns. (???) Jójó, szóval két sötét szemű szülőnek születhet világosabb szemű gyermeke, de fordítva nem. Persze,ez így teljesen "világos"! Őőő, pontosabban én ezzel teljesen egyetértek, csaaak az igaz, hogy teljesen világosabb szemű szülőkkel rendelkezem. Anyám kék, apám zőőőld! Na jó, biztos vannak kivételek!

Ugyanis már csecsemőkorom óta megszoktam, hogy kivételek mindig vannak! Kezdve a "minden" gyermek fejjel előre felé születik "törvényszerüséggel". Aztán meg a mindeki olvani tud jobban, mint írni. Meg a festéshez sok türelemm kell... Na mindegy, én mindig mindent fordítva csináltam általában, mint a többiek. Vagyis a kivétel mindig én vagyok... pechemre, még a szabályt is erősítem:(

Na de a szemem is?! Biztos MUTÁNS vagyok! hihi! Vagy legalábbis ÁLZÖLD szemű! (ami valójában barna) Ez a kifejezés szerintem elég jó. Álzöld. (kömüm) Na de valójában mióta ezt sikeresen megállapítottam, azóta zöldnek is látom?! (kkkhhöhüm) Hát igen. Opitikai csalódás...

4 komment

Címkék: gondolat őrült szem tipikus

A bejegyzés trackback címe:

https://csorbacsillag.blog.hu/api/trackback/id/tr94949685

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Miszimaszi 2009.02.21. 14:54:04

Nézem....
Várj, még mindig nézem....
Megnéztem. :D
Jelentem ez így a világhálón keresztül is barna.
Nálunk is vannak nem feltétlen logikus dolgok. Heni szeme barna, Ágotáé szürke. Az enyém barna, Valéré zöld.
Az enyém ugyebár barna, viszont az apám és anyám is kék szemű.. Megesik.
Viszont valahol olvastam, hogy a kék szem pl. csak genetikai rendellenesség.

csorbacsillag 2009.02.22. 11:23:30

Tudom hogy barna, viszont Apám szemében a pupillája körül van egy kis barna, úgyhogy nem aggódom, hogy nem lehetnék barna szemű. Egyszer megkérdeztem egy biológust, ő azt mondta, hogy a zöld eléggé kevert szín és még nem világos az öröklődése se. Mármint most a sötétebb zöldről van szó, ami Apukámnak is van, nem olyan "vizenyős" zöld hanem zöldebb!:)

Henivel és Ágotával meg nincs semmi baj. Kék szemű mindig születhet. Amúgy meg nem mutációból keletkezett valamikor nagyon régen, mint amúgy minden, de nincs vele semmi baj,nem betegség! :D

Imee 2009.02.27. 20:36:07

Szerintem belül ugyan tényleg barna, kívül viszont határozottan zöld a szemed. Ezen a képen is jól látszik:
img1.tar.hu/ikem/img/28478949.jpg

csorbacsillag 2009.02.28. 22:24:42

Van benne zöld! ÉÉÉN TUDOM! :D
süti beállítások módosítása