Csorba Csillag

Csorba Csillag ír. Verset ír, naplót ír, őrültségeket ír, gondolatokat ír... Művészi káoszban éli világát, felforgat és újra épít, absztrakt és valósághű egyben, és virtuális megvalósulásának újból és újból hangot ad. (A blogban található írások szerzője: Fábián Franciska)

szavak

alkotni (27) állapot (14) álom (17) boldog (11) boldogság (34) bűn (10) cica (13) csoda (9) dal (14) drog (8) egyedül (15) éhség (11) élet (85) életérzés (33) elpusztítás (12) ember (12) emlék (22) én (10) érzelem (15) érzés (26) észrevenni (13) Fábián Franciska (18) fájdalom (29) fájni fog (8) felismerés (25) fény (16) filozófia (17) gondolat (50) gondolkodni (17) halál (25) halott (9) hiányzik (8) hit (11) hullám (11) humor (12) idő (23) isten (23) itt és most (12) játék (15) jövő (12) káosz (13) képzelet (9) komoly (10) látszólag (9) lélek (27) lélektan (11) macska (11) megfigyelés (24) mese (8) most (21) múlt (13) munka (13) művészet (11) nemzeti (8) őrült (21) őszinteség (22) pénz (9) salföld (8) sírni (8) szabadság (10) szende tünde (21) szenvedély (16) szerelem (46) szeretet (33) szex (10) szivárvány (11) szokatlan (8) szomorú (20) szomorúság (12) tanulni (8) társadalom (18) tél (9) tipikus (10) tündér (8) utazás (14) üzenet (10) vágy (25) valóság (15) várakozás (14) várni (8) vers (135) Vers (12) versike (15) világ (8) virág (13) zene (13) Címkefelhő

ok-nyomozás

2008.12.17. 10:10 csorbacsillag

"Az életben minden hullám természetű!"

Ezt már tudjuk.... ÍME ÚJRA A HULLÁM!

A kérdés most már csak az, hogy épp hol tartok benne. Odafelé vagy vissza? Lefelé vagy esetleg fel? És mindig van valami baj, amitől így se jó, sajnos... Egyszer okosak vagyunk de nem elég szépek, majd szépek de nem elég szórakoztatóak?! Hát, hogy van ez? Talán sejtem, de megmagyarázni sosem tudom...

Hát igen! Épp oknyomozást tartok. Példáúl abban is, hogy ki hogyan figyel meg engemet, mikor ki, miért nézi meg a bolgomat... Bár tudnám...:) Bár tudnám összerakni a dolgokat... Sejtéseim vannak csak, de az most mind kevés... Hiába tudom a választ, ha tudom egyátalán, akkor sem fogom tudni az igazságot... :( Ó, pedig én már azt hittem, hogy ezeken a hullámokon már túl vagyok...

2 komment

Címkék: gondolat tudni megfigyelés hullám hiányzik

A bejegyzés trackback címe:

https://csorbacsillag.blog.hu/api/trackback/id/tr33827353

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Imee 2008.12.18. 20:35:39

Ha kíváncsi vagy rá, én elmondhatom, miért nézem a blogodat. Azért, mert unatkozom. Általában szerintem azért írnak, vagy olvasnak az emberek blogot, mert magányosak, és nem találnak más módot arra, hogy kapcsolatba lépjenek emberi lényekkel (bár a te esetedben ez nem így tűnik). Valaha én is írtam blogot, de aztán rájöttem, hogy senkit sem érdekel az, hogy mi történik velem. Én biztos nem olvasnék olyan blogot, ami nem rólam szól, gondoltam akkor. És ez részben most is igaz, mert a Te blogod olvasásakor gyakran úgy érzem, mintha egy kicsit rólam szólna. Például én képtelen vagyok a szeretetre, lineárisan halad az életem, mert nem merek kockázatokat vállalni, és ezért boldog sem lehetek. Mostmár nem írok blogot, túl lusta vagyok hozzá, csak magamnak szoktam írni naplót, azt is csak akkor, ha történt valami. Idén eddig 353 nap közül 251 napon nem történt semmi. Nyugodtan ki is lehetne hagyni őket a naptárból. Jobb lenne, ha csak 110 napból állna az év, és minden nap történne valami? Nem tudom, mindenesetre lassul a Föld forgása, idén szilveszterkor ismét szökőmásodpercet kell beiktatni, már a 24.-et 1972 óta.

csorbacsillag 2008.12.19. 00:12:51

Örülök, hogy magadra találtál a blogomban, én nem így vagyok magányos. Sőt, én nem vagyok magányos, még akkor se, ha épp úgy érzem nem ért meg senki. Nem kell senkihez sem igazodnom érzelmileg, én akkoris rátalálok a magam igazságára. Nem jó a lineális élet, azért írok róla. Nem jó az átlagos élet se, legalábbis nekem nem, főleg ha lineális, ilyen értelemben. De minden átlag és nem átlag elmernek azt kivánom, hogy legyen bátor és szenvedélyes!!! E nélkül nem lehet élni, és e nélkül nem lehet szerelmesnek se lenni, ami nélkül pedig az élet eléggé sivár....!!!:)
süti beállítások módosítása